به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ؛ حجت الاسلام محمد مهدی حاتمی در مراسم معارفه معاون جدید فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد انجام فعالیت های فرهنگی در زمینه معرفی ابعاد مختلف وقف و بهره گیری از ظرفیت های جامعه برای افزایش موقوفات در استان را ضروری دانست.

وی اولویت فعالیت های اداره کل اوقاف و امورخیریه را گسترش فعالیت های فرهنگی و ایجاد فضای آموزشی فرهنگ وقف دانست و جذب مشارکت عمومی مردم در ابعاد مختلف وقف از سوی واقفان را در استان ضروری خواند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد نوآوری در زمینه گسترش فعالیت های فرهنگی را بسیار مهم برشمرد و بهره گیری از ایده های جدید برای افزایش راندمان کار فعالیت های فرهنگی در زمینه وقف و موقوفات را خواستار شد.

در این نشست حجت الاسلام سعید رادمهر به عنوان معاون جدید فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام کرمی معاون سابق فرهنگی اداره کل یاد شده با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

سعید رادمهر پیش از این ریاست دانشکده فرهنگ و هنر یزد را بر عهده داشته است و حجت الاسلام کرمی به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و لمورخیریه شهرستان صدوق منصوب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا